V sredo, 29. marca, smo ves dan namenili dogodku z naslovom Pozdrav pomladi. Osnovni namen je bil, da v dopoldanskem času v okviru dneva dejavnosti izdelujemo razne izdelke, ki jih nato prodajamo v okviru popoldanskega dogodka. Glavni organizatorki sta bili učiteljici Mateja Papov in Irena Gramc Zupan, ideje za izdelke so večinoma prispevali razredniki v sodelovanju z učitelji in učiteljicami tehničnih in umetnostnih predmetov, za izvedbo pa so v dopoldanskem času poskrbeli vsi učenci in učenke, vsak po svojih močeh.
Nekateri so izdelovali okrasne in uporabne predmete, drugi risbe ali sladke prigrizke. Hišnik je že zjutraj pripeljal stojnice, ki so mu jih pomagali postaviti pridni učenci, tako da sta se avla in garderoba popoldne spremenili v pravi tržni prostor. Izdelkom smo določili priporočene zneske, ki naj bi jih obiskovalci prispevali v sklad za nakup družabnih kotičkov. Obisk je bil res izjemen, saj se je na tržnem prostoru trlo ljudi, praktično vsi izdelki pa so našli svoje kupce. S prodajo oz. prostovoljnimi prispevki smo zbrali 3005,19 evrov, za kar se vsem obiskovalcem iskreno zahvaljujemo in se zavezujemo, da bomo denar vestno porabili v namene, da bo našim učencem in učenkam na naši šoli še bolj prijetno.
Zol Lebar: »Z gasilnim aparatom sem gasil prvič. Čeprav je bil zraven ogenj, nisem bil nič živčen. Doma imamo gasilni aparat in bi ga sedaj znal uporabiti, če bi bila potreba.«
Dogajanje so dodatno popestrili naši kuharji in kuharice s sladkimi dobrotami, družina Ahčin pa je – tako kot že vrsto let zapored – pripeljala pravo profesionalno opremo za peko izvrstnih krofov. Za vse se jim iskreno zahvaljujemo.
Kot novost smo letos uvedli srečelov, ki je prav tako naletel na odličen odziv. V dobre pol ure so bile prodane vse srečke in razdeljeni vsi dobitki, ki jih ni bilo malo.
Omeniti moramo še dopoldanski dogodek, ko je učitelj Matej Maček, ki je sicer tudi prostovoljni gasilec, predstavil delovanje gasilnih aparatov. Eden od namenov je bil tudi ta, da se učenci in učenke zavedajo, da gasilni aparat ni igrača, saj se je letos že dvakrat zgodilo, da je nekdo brez razloga sprožil gasilni aparat na hodniku. Učitelj Maček je pojasnil, kaj je potrebno za gorenje, nato pa zakuril improviziran ogenj in na praktičnem primeru prikazal delovanje gasilnega aparata. Priložnost za gašenje je ponudil še dvema učencema, Zolu Lebarju in Aljažu Čebulju, ki sta izkušnjo opisala takole.
Aljaž Čebulj: »Gasilni aparat sem uporabljal prvič, sem pa včasih že hodil k gasilcem. Malo sem bil vznemirjen, ker so vsi učenci začeli vzklikati moje ime, zaradi samega ognja pa ne. Če bi bilo potrebno gasiti, bi sedaj znal sam uporabiti gasilni aparat. Ob predstavitvi sem izvedel, da so za gorenje potrebni kisik, toplota in gorljiva snov. Doma imamo gasilni aparat, ki pa ga na srečo še ni bilo potrebno uporabiti. Dogodek je bil koristen predvsem za tiste, ki smo se preizkusili v rokovanju z gasilnim aparatom.«
Besedilo in fotografije: Simon Demšar